FAQ

Aby ułatwić korzystanie z naszych usług zamieszczamy listę najczęściej zadawanych pytani i naszych odpowiedzi.

 

  1. Czy muszę sam wykonać zdjęcia?

Nie. Możemy  też wykonać sesję Twoich produktów. Zwiększy to jednak koszty i wydłuży czas realizacji.

 

  1. Nie jestem fotografem, nie mam sprzętu, nie wiem jak wykonać zdjęcie?

Żaden problem. Służymy bezpłatną poradą. Napisz jakim sprzętem dysponujesz, może to być nawet aparat w telefonie komórkowym.

  1. Jakie są wymogi zdjęcia?

 Akceptujemy pliki zapisane w formatach JPG, TIFF, PSD lub PNG. Ważne, by były to maksymalnie duże pliki, ostre, wykonane najlepiej na białym tle (wystarczy zwykła kartka papieru).

  1. Czy akceptujecie wszystkie zdjęcia?

Może się zdarzyć, że któreś z Twoich zdjęć, będzie bardzo nieostre, co uniemożliwi nam wykonanie precyzyjnego szparowania. W takim wypadku poprosimy Cię o wykonanie jeszcze raz zdjęcia danego produktu.

 

  1. Otrzymałem zdjęcie które mi się nie podoba? Mogę zgłosić reklamację?

Tak. Zadowolenie klientów z naszych usług jest dla nas najważniejsze.

  1. Jak się z Wami najłatwiej skontaktować?

Najlepiej kontaktować się z nami poprzez pocztę e-mail. Pracujemy głównie w nocy, więc nie bój się dzwonić do nas o po północy.

 

  1. Czym zawsze otrzymam wycenę przed zleceniem.

Tak. Nasze zasady są uczciwe. Najpierw wyceniamy pracę, po Twojej akceptacji przystępujemy do jej realizacji. Wycena zawsze jest bezpłatna. Ważne jest, aby przesłać zdjęcia, które pozwolą nam ocenić stopień trudności.

 

  1. Jakie są dokładne ceny za jedno zdjęcie?

Nie da się określić tego jednoznacznie. Wszystko zależy od stopnia trudności szparowania i co za tym idzie czasu jaki musimy na nie poświęcić. Najprostsze zdjęcia to koszt 1zł

 

  1. Czy wasza wycena jest ostateczna.

Tak. Nasza wycena jest ostateczna.

 

  1. Jak mogę przesłać większą ilość zdjęć.

Większą ilość zdjęć, możesz przesłać, poprzez darmowy i bezpieczny transfer do przesłania zdjęć (wetransfer), ewentualnie możesz je wysłać do nas na płycie DVD. Wysyłka płyty wydłuży jednak czas oczekiwania na realizację usługi.

 

  1. Czy przesłane do Was zdjęcia są dalej moje?

Przesyłając do nas zdjęcia nie tracisz do nich praw autorskich. Twoje zdjęcia nie zostaną nigdzie wykorzystane bez Twojej zgody. Poprosimy Cię jednak o taką zgodę, aby móc zaprezentować naszą ofertę nowym klientom. Nie musisz wyrażać zgody. Nie wpływa to koszt usługi.

 

  1. Czy zdjęcia które do Was przesyłam są archiwizowane?

Tak. Wszystkie wykonane przez nas zlecenia, są archiwizowane na płytach DVD.

 

  1. Czy muszę dokonać płatności z góry?

Nie. Kwestie płatności ustalamy indywidualnie z każdym klientem.

 

  1. Czy możemy podpisać jakąś formę umowy?

Tak – oferujemy możliwość umowy zlecenia.

 

  1. Jakie długą będę czekał na gotowe zdjęcia

Jak każda firma, mamy swoje moce przerobowe. Robimy jednak wszystko, aby nasi klienci byli zadowoleni i nie czekali na swoje zdjęcia tygodniami. Uczciwie informujemy o terminie oddania gotowych zdjęć.

 

  1. Czy wystawiacie faktury VAT

Tak. Wystawiamy faktury VAT.

 

  1. Czy zajmujecie się tylko szparowaniem?

W naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę usług związanych z fotografią. Zapraszamy do kontaktu

 

;